Od Barbary do Marii - (cz.2 - Karbidówka)

Środa, 4 kwietnia 2012 | dodano: 04.04.2012

cz.1

Odcinam na pamiątkę kawałek szarfy olbrzymiego wieńca pogrzebowego od Częstochowskiego Forum Rowerowego zrobionego z dorodnych, pąsowych róż.
Dzięki, wielkie dzięki bracia i siostry bikerzy za to, że i Wy przyjaciele byliście tak licznie razem ze mną na Ostatnim Pożegnaniu ojca - górnika.
Został pochowany zgodnie z jego życzeniem w galowym stroju górniczym a obok trumny stała symbolicznie lampka górnicza.

Tak tato, Twoje życie zgasło jak karbidówka po dobrze przepracowanej szychcie.
Dzisiaj sprzątam grób ze zwiędłych kwiatów i wypalonych zniczy.
Rowerkiem będę tu zaglądał.
Tobie poświęcam cykl wycieczek i wpisów o tematyce górnictwa rud żelaza regionu częstochowskiego.

Dziękuję również Wam, drodzy bikestatsowicze za słowa otuchy, kondolencje i wsparcie.

poisonek
| 20:05 środa, 11 kwietnia 2012 | linkuj Wieczny Odpoczynek "po dobrze przepracowanej szychcie"... R.I.P. Zupełnie niedaleko Twojego Taty leży moja Mama... Cieszę się, że mogłem być i posłuchać tych ciepłych słów o - jak się okazało - prawym człowieku.
angelino
| 10:45 piątek, 6 kwietnia 2012 | linkuj Mało wiemy o górnictwie rud żelaza w tym regionie, czekam na ciekawe wpisy. Pisane z serca ...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dajaj