Rowerowe pisanki

Poniedziałek, 9 kwietnia 2012 | dodano: 09.04.2012

Przepis:

Jaja kurze niekoniecznie białe.
Dętka rowerowa po przejściach.
Bezużyteczne łupiny cebuli.
Okrawek słoniny.
Czucie w palcach.
Puszczone wodze fantazji.

Wybieram w miarę gładkie i równe jaja. Tnę wąskie gumki z dętki rowerowej 26x1,50. Delikatnie, bardzo delikatnie nakładam gumki na jaja tworząc wzór.
W starym garnku zalewam wodą skórki cebuli i zagotowuję żeby puściły kolor.
Po ostudzeniu garnka wyjmuję skórki z cebuli. Do ostudzonej, zabarwionej wody wkładam przygotowane jaja. Gotuję 5 min po czym delikatnie zdejmuję gumki i nacieram jaja słoninką.

Pozostaje zacząć rozsyłać życzenia świąteczne, obdarowywać się pisankami i cieszyć się świętami.
Wam drodzy bikestatowicze, bliskim tego co nas łączy życzę mocy.

PS
Dopiero dzisiaj spionowałem się i zasiadłem za kompem. Coś mnie dopadło, położyło i sflaczałem jak walnięta dętka rowerowa. Moc uleciała ale chyba wraca.
Jak jeszcze dzisiaj wsiądę na rower to uzupełnię km.

-------
Wróciła ale na krótko.

czecho
| 16:48 piątek, 13 kwietnia 2012 | linkuj Ładne te jaja. Metodę farbowania jaj w skórkach z cebuli znałem, ale na taka formę zdobienia nie wpadłem.
| 16:36 czwartek, 12 kwietnia 2012 | linkuj Cieszy mnie to, że wielu z Was ten rodzaj pisanek również uważa za fajne. Ja je robię już 60 lat.
Nic tylko ogłosić konkurs 2013 na najciekawszą pisankę wykonaną tą technologią.
alistar
| 20:32 środa, 11 kwietnia 2012 | linkuj Bardzo ładne te pisanki :)
zielonamila
| 12:51 środa, 11 kwietnia 2012 | linkuj Super pomysł na pisankę. Pozdrawiam
angelino
| 17:53 wtorek, 10 kwietnia 2012 | linkuj śliczne, wszystkiego dobrego poświatecznego Krzara.
EdytKa
| 13:21 poniedziałek, 9 kwietnia 2012 | linkuj rowerowe jaja pierwsza klasa :)
wesołych świąt
Dynio
| 13:14 poniedziałek, 9 kwietnia 2012 | linkuj Piękne, przepiękne.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ylisz