Przez Mstów na Częstochowę - (cz 3)

Niedziela, 18 marca 2012 | dodano: 03.04.2012

cz1

cz2

Dzisiejsze zadanie to próba odnalezienia jak najwięcej ukrytych bunkrów w niemieckim punkcie oporu na wzgórzu Miedza pod Mstowem. W kieszeni odrysowana mapka z zaznaczonymi bunkrami.
Jadę z anwi drogą krajową 786 z miejscowości Mokrzesz na Mstów. Przy drodze po lewej stronie w Zawadzie stoi

Kochbunkier

Idziemy szukać kolejnych, niemieckich bunkrów na wzgórzu Miedza przed Mstowem.
Zaczynamy od strony południowej gdzie u podnóża ciągnie się rów przeciwczołgowy.

Pierwszy namierzony tobruk (Ringstand 58c)

Drugi odnaleziony tobruk (Ringstand 58c)

Trzeci tobruk (Ringstand 58c)

Kolejnym, czwartym odnalezionym dzisiaj bunkrem okazał się tobruk, który był wyposażony w wieżę czołgową

Ringstand 67

Jak widać wszystkie bunkry ukryte są w kępach gęstych krzaków i totalnie dewastowane.

Wrócę tu jeszcze odnaleźć ostatnie trzy bunkry. Chyba, że są zakopane.

Gość | 14:00 czwartek, 13 września 2012 | linkuj Bardzo łatwo je znaleźć wystarczy wydruk mapki ze strony Artnoise.pl, na dole górki są jeszcze jak dobrze pamiętam 3 sztuki, ale wystają tylko otwory górne jeden był pod wysokim drzewem. Otwór obkopałem i otawrłem razem z kolegami, w środku jest duży zbiornik zasypany gruzem a ze ściany od strony tego murowanego ''''basenu'''' (kolejny post) głębokość na oko a z 3m, za rok planujemy zejść do środka.
| 19:59 środa, 4 kwietnia 2012 | linkuj Tymoteuszko, szukanie to fajny dodatek do wyjazdów. Miło jak pomaga mi w tym anwi. Co do łopaty to przymierzam się do składanej saperki by wrzucić do plecaka.
Tymoteuszka
| 07:58 środa, 4 kwietnia 2012 | linkuj Ten pierwszy nieco wystaje, resztę ledwo widać. Ja bym nigdy ich nie odnalazła. W takim razie następnym razem nie zapomnij o łopacie ;)
Powodzenia.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa trzad