Walentynkowe morsowanie.

Niedziela, 12 lutego 2012 | dodano: 12.02.2012

Sorry, zerowy nietematyczny wpis, który skopie średnią wyjazdów. Trudno,
po prostu jest fajny temat więc go wrzucam. Zmasowane zmorsowanie z okazji walentynek. Ledwo pomieściliśmy się w przeręblu. A że było tylko koło dychy i fruwały słoneczne promyczki więc morsy i fok tłumnie okupowały wannę.
Spotkania naszej braci na zawodach okupione są ciężkim potem. Te zaś salwami śmiechu i dziecięcej zabawy.

Foczki i morsy przed kąpielą.

Foczki i morsy kończą bieg-rozgrzewkę.

Całkiem pokaźne stadko.

Namawiam.

Foczki i morsy z kochanymi gapiami po morsowaniu.

| 18:57 niedziela, 19 lutego 2012 | linkuj Potencjalne foczki i potencjalne morsy, intensywna rozgrzewka zmienia punkt widzenia. Łagodzi strach przed wskoczeniem do lodowatej wody. Współmorsy dodają kurażu. Co do właściwości hartujących to pewnie można je poczuć dopiero przy systematycznym morsowaniu.
Faktycznie jak tak dalej pójdzie to wanna tych rozmiarów nie wystarczy.
czecho
| 08:14 niedziela, 19 lutego 2012 | linkuj Jak tak to spopularyzujesz to jaki przerębel będziecie musieli zrobić, żeby się zmieścić :)
Podziwiam, mi od samego patrzenia na zdjęcia robi się zimno.
Janusz507
| 16:06 piątek, 17 lutego 2012 | linkuj Twardziele z Was :)
tomski
| 15:23 czwartek, 16 lutego 2012 | linkuj pewnie po takich kąpielach żadne choróbska typu grypa/przeziębienie się nie imają :))
EdytKa
| 10:14 czwartek, 16 lutego 2012 | linkuj az mi się zrobiło zimno jak zobaczyłam te fotki
szacun oromny :)
| 17:22 środa, 15 lutego 2012 | linkuj Panie i Panowie, zapraszam na najbliższe morsowanie tj. w sobotę 18 lutego. Będzie to nocne morsowanie przy pochodniach.
Abovo
| 21:47 wtorek, 14 lutego 2012 | linkuj To musi być świetne uczucie... taka rześka kąpiel ;-) Podziwiam!!!
angelino
| 20:21 wtorek, 14 lutego 2012 | linkuj wyrafinowana elegancja
markon
| 18:18 wtorek, 14 lutego 2012 | linkuj Masakra :c(. Dobrze, że miałeś czapkę i rękawiczki! ;c)
funio
| 20:28 poniedziałek, 13 lutego 2012 | linkuj Nie ma to tamto,Wy musicie coś palić...;)
...brrrr
zielonamila
| 14:35 poniedziałek, 13 lutego 2012 | linkuj Niesamowita akcja, jak tylko patrzę to mi jest zimno;) Pozdrawiam
alistar
| 21:44 niedziela, 12 lutego 2012 | linkuj Wygląda super!
A i tak mózg mi się lasuje od samego patrzenia... ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa orazp