Rowerami z Bartexem do Agrozagrody w Biskupicach.

Niedziela, 21 sierpnia 2011 | dodano: 23.08.2011

Ten, kto zareagował na zaproszenie nie był zawiedziony. Szefostwo obu firm BARTEX i PFAHNL zadbało o atrakcje niedzielnej, rowerowej wycieczki. Główny cel wycieczki czyli agrozagroda w Biskupicach dostarczył czterogodzinnych, niecodziennych wrażeń. Moją rolą było tylko szczęśliwe w miarę ciekawe i bezbolesne przeteleportowanie kilkudziesięcioosobowej grupy rowerzystów spod siedziby firmy BARTEX na Sabinowie do Agrozagrody i z powrotem.

Szlak Dębowcówka

W lato psy Husky odpoczywają.

Koniecznie obejrzyjcie wpis anwi

robd
| 09:30 niedziela, 28 sierpnia 2011 | linkuj Świetna piknikowa atmosfera.
| 06:14 czwartek, 25 sierpnia 2011 | linkuj Dużą ekipę miałeś pod opieką:)
alistar
| 21:01 wtorek, 23 sierpnia 2011 | linkuj E tam, tak źle to nie będzie ;)
| 20:48 wtorek, 23 sierpnia 2011 | linkuj Droga alistar, jeśli do tego dodać, że zdjęcie szyldu agrozagrody podrzuciła mi nieoceniona Iwonka, żeby nie było całkiem łyso na wpisie to czuję, że przestaniecie do mnie zaglądać. Pozostaję w niepewności.
alistar
| 20:27 wtorek, 23 sierpnia 2011 | linkuj Krzara, jestem pod przytłaczającym wrażeniem głębi opisu i nawału zdjęć ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa jacys