Proszę wycieczki...

Sobota, 11 czerwca 2011 | dodano: 12.06.2011

Tu się buduje a tu się wali, proszę wycieczki jedziemy dali.

Kolejny raz Anwi podrzuca temat wyjazdu. Wprawiony w organizowaniu wycieczek Bugs zaproponował na forum prawie 70 kilometrową wycieczkę krajoznawczą między Olesnem a Kluczborkiem.
Mama nie dała na pociąg więc kręcę raźno od piątej rano na zbiórkę, na godz 7:00 przed dworcem PKP w Oleśnie. Pomyślałem, że skoro dojazd pociągiem zająłby mi prawie tyle samo czasu co rowerem więc więcej radochy zrobi mi ranna, 60 kilometrowa czasówka. Jak pomyślałem tak też i zrobiłem. Potem zostało tylko poddać się owczemu pędowi wycieczki, rozglądać się gdzie i co się buduje, gdzie i co stoi lub się wali a jak nadworny fotograf pozwoli sfocić coś kupa mięci. Bugs robi za przewodnika, ma wszystko obcykane a dla urozmaicenia połowę trasy prowadzi terenem.
O boże ileż tu kościołów. Prawie każda mieścina ma swój drewniany a co niektóre dorobiły się drugiego, murowanego, postawionego obok.
Jako, że to sobota w każdym kościółku grafikowe sprzątanie. Trochę przeszkadzamy paniom wywijającym miotłami i ścierkami ale zajrzeć tu i tam to nasza misja.

Wachów - kościółek drewniany.

Wędrynia - pałac w restauracji.

Wędrynia - budynki przypałacowe (1903r)

Wędrynia - kościółek z za płotu.

Sprzęt ppoż.

Bugs robi za przewodnika.

Lasowice Małe - kościół ewangelicki.

Pic na wodę, fotomontaż.

Chocianowice - w głębi za drzewami kościół murowany.

Bogdańczowice - pałac (obecnie internat).

Stare Olesno - jeziorko z plażą.

Olesno - kościół drewniany z 1444r.

a za ołtarzem pamiątkowa, zabudowana,czcigodna sosna.

Yacek
| 16:52 poniedziałek, 20 czerwca 2011 | linkuj Ale chciało Ci się tak wcześnie wstawać! Zdjęcia wskazują, że powyższe miejsca już kiedyś odwiedziłem (chyba z Grześkiem i Bogusiem). Miejsca magiczne, nie ma co. Pozdro!
sikorski33
| 23:00 czwartek, 16 czerwca 2011 | linkuj Piękne drewniane budowle. A drabina nie dość że zabytkowa to jaka długa!
alistar
| 21:30 czwartek, 16 czerwca 2011 | linkuj Jakież piękno tkwi w tych drewnianych budowlach!
anwi
| 19:59 czwartek, 16 czerwca 2011 | linkuj Anwi czasem coś podrzuci, ale mało kupa mięci.
Abovo
| 22:14 niedziela, 12 czerwca 2011 | linkuj To była świetna wycieczka, pełna takiego humoru:-D Super! Dziękuję za fantastyczne towarzystwo :-)
markon
| 19:55 niedziela, 12 czerwca 2011 | linkuj Ha ha ha. Też mi utkwił w pamięci ten cytat ;c). Dzięki za miłe towarzystwo!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa cichs