Unikam wpisów zerowych.

Niedziela, 19 grudnia 2010 | dodano: 19.12.2010

Ale biegówki aż się proszą o wpis.
Albo wskoczysz na rower i będzie o biegówkach, albo nie ma wpisu.
Wybrałem to pierwsze chociaż upierdliwe rozwiązanie bo mycie i suszenie roweru nieadekwatne do ilości przejechanych km`ów. I tym to podstępem przemyciłem na mój niby stricte rowerowy blog trzygodzinne bieganko. Na szczęście fotogaf (niezawodna anwi) przy tym był i uwiecznił białe szaleństwo.

| 21:37 poniedziałek, 20 grudnia 2010 | linkuj Generalnie widzę, że coraz więcej bikerów jest zainteresowanych biegówkami. W dodatku nie kosztem kochanego roweru. Byłoby kapitalnie integrować się również i na trasach biegowych. Zapraszam na nasze trasy w Biskupicach koło Olsztyna (tego pod Częstochową).
art75
| 21:20 poniedziałek, 20 grudnia 2010 | linkuj Aż miło popatrzeć, jak śmigacie :)
Co do filozofii "nie ma jazdy - nie ma wpisu", to też ją stosuję. Wiem wtedy, ile dni w roku użyłem roweru:). Pozdrawiam!
alistar
| 09:18 poniedziałek, 20 grudnia 2010 | linkuj Niezły team :) Anwi jest niezawodna :)
Piękna pogoda :) W Poznaniu wczoraj sypało, dziś rano zamieć - podwozie szorowało o śnieg, a teraz mamy wichurę...
WrocNam
| 06:16 poniedziałek, 20 grudnia 2010 | linkuj Prawie jak zjazdówki ;-)
klosiu
| 00:41 poniedziałek, 20 grudnia 2010 | linkuj Ogieeen!!!
Widze ze bylo szybko :D.
angelino
| 23:29 niedziela, 19 grudnia 2010 | linkuj Biegówki, dobrze że są ...

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa enspo