Trasa śpiocha

Czwartek, 1 kwietnia 2010 | dodano: 01.04.2010

| 05:45 niedziela, 4 kwietnia 2010 | linkuj alistar miło że i Ty przeczytałaś mój kolejny, bez różnicy dłuższy czy krótszy opis. Nie zawarłem w nim wszystkiego ale i to dużo mówi.
Życzenia Świąteczne dla Ciebie wrzuciłem na Twój, równie interesujący wpis.
Ubolewam, że inni nasi zna i niezna jomi przeoczyli nasze ambitne, pararowerowe, przedswiąteczne wpisy.
Niech będzie, i im składam życzenia Wesołych Świąt z jajem i rowerem.
alistar
| 00:25 niedziela, 4 kwietnia 2010 | linkuj ...jaki szczegółowy opis... ;)
Miłych Świąt! :)
| 21:18 sobota, 3 kwietnia 2010 | linkuj kajman dla pewnych wyjątkowych wyjątków rowerowe ambicje przegrywają z akcją ratunkową. Np wróciłeś, powiedzmy z pracy późno w nocy i budzik rano nie zadziałał na Cię "zmęczonego". A dyspozycyjność i punktualność w pracy to rzecz święta.
| 20:51 sobota, 3 kwietnia 2010 | linkuj Hi, hi, rozumiałbym żebyś szukał dwóch minut do o koła ale skrót? To sie w głowie nie mieści:)))
| 20:47 sobota, 3 kwietnia 2010 | linkuj kajman cieszę się, że doceniłeś mój, w sumie skromny wpis. Zapomniałem w nim dodać bardzo ważny dla mnie szczegłół. Jadąc nią zauważyłem możliwy skrót, który dawałby mi dwie minuty dłużej spania.
A teraz przechodzę na Twój blog bo też chcę Ci złożyć świąteczne życzenia. Zajrzyj do niego.
| 19:58 sobota, 3 kwietnia 2010 | linkuj Trasa śpiocha jest udokumentowana perfekcyjnie:)
Wesołych świąt:)))

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa asasi