IV Triathlon Turystyczny Doliną Małej Panwi

Sobota, 27 sierpnia 2016 | dodano: 28.08.2016

Nieplanowane zawody. Łukasz zaproponował wspólny start a takiemu ultrasowi nie odmawia się. To zaszczyt. Ja nie miałbym śmiałości proponować mu wspólnej walki chociaż kije i rower trochę czuję. Gorzej z kajakiem ale w tym temacie obaj nie błyszczymy. Cztery lata temu tworzyliśmy team na dwudniowym adwenturze "Rajd 360 Gliwice". Widać dobrze zapisał się w naszej pamięci. Tym razem przyszło nam walczyć na:
18 km nordic walking
55 km rower
15 km spływ kajakowy

IV Triathlon Turystyczny Doliną Małej Panwi - przed startem
Z Łukaszem przed startem u źródła Małej Panwi

Wystartowało 39 zespołów dwuosobowych.
Wylądowaliśmy na 10 miejscu z czasem 6:37:40
Po kijach byliśmy na 3-4 miejscu. Po rowerze spadliśmy na 6-7. Marzyło się 6, punktowane miejsce ale kajak a właściwie nieznajomość zdradliwego koryta rzeki Mała Panew (mielizny, zwalone pnie, kamole...) zepchnęła nas na 10. wpis do uzupełnienia

Gość | 11:00 piątek, 9 września 2016 | linkuj Dla nas najfajniejsze na Pilicy były widoki musze przyznać
| 18:43 piątek, 2 września 2016 | linkuj Płynąłem Pilicą od Maluszyna do Krzętowa. Mała Panew jest trudniejsza ale nie o trudność spływu chodzi na takich zawodach. Chętni znajdą się (może i my) gdy poczują atrakcyjność imprezy i profesjonalne zorganizowanie. Szacun dla orgów, którzy dbają pod każdym względem o uczestnika a zwłaszcza o jego bezpieczeństwo.
Gość | 10:13 środa, 31 sierpnia 2016 | linkuj No, no!

Nieźle! Bylibyście zainteresowani czymś podobnym na rzece Pilicy? Generalnie spływy tam organizowane są pierwszorzędne.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa amiie