Decathlon Orbita - więcej niż planowałem.

Niedziela, 20 lipca 2014 | dodano: 21.07.2014

Wyruszyliśmy (35 osób) w sobotę z Częstochowy o 22:00 na trasę Decathlon Orbity liczącą 503 km. Na metę, również w Częstochowie, dotarłem w niedzielę o 22:16 z 421 na liczniku. Jechałem 367 km wg trasy DO, aż do bufetu z obiadem w Brynku. Dalej zjazd promieniem do Czewki przez Koszęcin. Kontrolowałem powrót na 22:00 ale zabłądziłem po ciemku na końcówce (roboty drogowe - objazd). Zanotowałem dystans dobowy - 416 km Niedoleczona kostka odezwała się na 300 kiilometrze. Tego obawiałem się deklarując 250+. Popełniłem błąd! W dniu startu kupiłem kliki i SPDy. Nie było czasu na właściwe ustawienie siły wypinania. Wypinały się trudno. Kostka obrywała za każdym razem przy wypinaniu. Jako uczestnik jestem bardzo zadowolony ze swojego wyniku mając na uwadze upał i nóżkę. Fotorelacja jako uczestnika i organizatora na Częstochowskim Forum Rowerowym. Banerek DO (Decathlon Orbity) na czołowej stronie mojego bloga przekierowuje na temat DO założony i uaktualniany na forum od 2 maja.
Decathlon Orbita - docieramy w trójkę na bufet w Zawadzie Pilickiej
Docieramy w trójkę na bufet (282 km) w Zawadzie Pikickiej (8 - Andrzej, 23 - Piotrek, 4 - krzara)

k4r3l
| 16:16 wtorek, 22 lipca 2014 | linkuj Pełen podziw z mojej strony!
markon
| 20:12 poniedziałek, 21 lipca 2014 | linkuj Super impreza. Tak trzymać :cP
| 17:57 poniedziałek, 21 lipca 2014 | linkuj Wybaczcie, że nie odpisuję każdemu oddzielnie tylko razem od anwi po czarnego kotka. Najczęściej pojawia się słowo gratulacje. Dzięki. Ja może trochę przesadzam z czynami chociaż staram się kontrolować swoje możliwości, Wy z miłym jakże motywującym słodzeniem.
czarnykotek
| 16:55 poniedziałek, 21 lipca 2014 | linkuj Regularnie jesteś zszywany, łatany, sklejany i ciągle przesz do przodu, zaczynam podejrzewać, że jesteś niezniszczalny ;) Pełna podziwu przyłączam się do gratulacji !
Tymoteuszka
| 13:31 poniedziałek, 21 lipca 2014 | linkuj Krzysiek, Ty Twardzielu, po złamaniu taki wyczyn?!- gratulacje :)
stin14
| 12:36 poniedziałek, 21 lipca 2014 | linkuj Podziwiam zapał do organizacji kolejnych edycji imprezy i oczywiście gratuluję wyniku.
Isgenaroth
| 11:02 poniedziałek, 21 lipca 2014 | linkuj Gratulacje. Tyle, że dziś jest poniedziałek a nie sobota czy niedziela.
vuki
| 08:04 poniedziałek, 21 lipca 2014 | linkuj a grochówki nie pojedliśmy:(
Krzysiek1974
| 07:13 poniedziałek, 21 lipca 2014 | linkuj Gratuluję wyniku i kolejnej edycji maratonu!
Zdrowy rozsądek nakazał znów odpuścić jazdy w zabójczym upale.
poisonek
| 06:58 poniedziałek, 21 lipca 2014 | linkuj Gratuluję wyniku i kolejnej edycji imprezy :)
anwi
| 05:48 poniedziałek, 21 lipca 2014 | linkuj Gratuluję.
Nie szkoda nogi?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ocztw