Ciekawość to pierwszy stopień do Olsztyna

Niedziela, 19 stycznia 2014 | dodano: 19.01.2014

Temperatura odczuwalna poniżej zera. Najlepiej sprawdzić to podczas robienia zdjęć gdy rękawiczki w kieszeni.
Ale jak tu nie poddać się tej bolącej próbie gdy widzisz jurajskie cudeńka. Dzisiaj do castingu wybraliśmy skałki należące do Gór Towarnych pod Olsztynem.
Skałki Gór Towarnych

Skałki jurajskie
z liśćmi
Z kotkami męskimi
z kotkami męskimi

Z dziką różą
z owocami
Zamek Olsztyński tonie we mgle

Tu kierowaliśmy się na gorące co nieco. Jechaliśmy z anwi do Olsztyna ciekawi czy po remoncie nasz ulubiony bar Belfast będzie otwarty. Tak! Przywitał nas gorącą grochówą.

alistar
| 18:26 wtorek, 11 lutego 2014 | linkuj Kotki potwierdzają to, co widzę na ogrodzie: wiosna bardzo chce już, teraz nadejść.
drBike
| 11:00 środa, 22 stycznia 2014 | linkuj Bardzo mnie cieszy informacja o Jurajskiej Dwuzlotówce:). Pozdrowienia dla Was.
| 19:34 wtorek, 21 stycznia 2014 | linkuj man222, ten niewielki bar znajduje się przy ul. Zamkowej, tej, która prowadzi od placu w centrum do zamku. Po prawej stronie przed Stodołą u Krzycha. Wybór dań nie powala ale to co jest powala a przynajmniej zadowala pod względem cenowym i smakowym.
benasek, przyjeżdżaj na Jurajską Dwuzlotówkę a znajomość oprzemy o ten bar.
wloczykij
| 21:33 niedziela, 19 stycznia 2014 | linkuj Jakieś namiary na ten Bar? przynajmniej będzie motywacja aby pokręcić do Olsztyna na grochówkę :)
benasek
| 21:27 niedziela, 19 stycznia 2014 | linkuj Narobiłeś apetytu na tą grochówkę... W takich warunkach to niebo w gębie.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa alprz