Piekielna "450" - zwycięstwo zdrowego rozsądku

Poniedziałek, 29 lipca 2013 | dodano: 29.07.2013

Nikt spośród 60 uczestników nie pokonał całej, czterysta pięćdziesięcio kilometrowej, asfaltowej trasy. Albo na wstępie założył sobie krótszy dystans albo zjechał z trasy.

33 bikerów wyrusza o północy spod Energetyka w Częstochowie na trasę piątej, częstochowskiej orbity rowerowej zwanej "450". Po drodze dołączy się dalszych 22 bikerów.

Orbita "450" - dojeżdżamy do Przedborza na śniadanie © krzara

Z bólem w sercu i w prawej dłoni (konkretna gleba przed Zawierciem) podjąłem przykrą decyzję o wycofaniu się na 290 km. A miałem przed sobą jeszcze 11 godzin doby do kręcenia.

wszystko o "450"

Tofik83
| 06:39 czwartek, 1 sierpnia 2013 | linkuj Wielkie dzięki za organizacje oraz gratuluje wyniku - ten kto był wie, że prawie 300 km w taki upał to jest coś. Na prawdę wielkie COŚ... :))
markon
| 22:18 wtorek, 30 lipca 2013 | linkuj Gratulacje! Martwiłem się o Was. Cieszę się, że niepotrzebnie :c)
MisterDry
| 18:22 wtorek, 30 lipca 2013 | linkuj Krzysztofie !!! Przywołuję cię do porządku !!! Następna edycja za rok !!! :D :D :D
Abovo
| 12:50 wtorek, 30 lipca 2013 | linkuj Viva zdrowy rozsadek :-D Gratuluje:-D
JotBeee
| 12:03 wtorek, 30 lipca 2013 | linkuj Wielki szacun i podziękowanie za kolejną organizację tej wspaniałej imprezy.
To było wielkie sprawdzenie się w warunkach tropikalnych.

Dzięki dla wszystkich uczestników imprezy - megatwardzieli.
| 11:52 wtorek, 30 lipca 2013 | linkuj W takiej temperaturze to wyczyn na krawędzi szaleństwa.
Skowronek
| 20:41 poniedziałek, 29 lipca 2013 | linkuj Jak to MOŻE POMYŚLĘ? Przecież ludzie już się szykują na następną:)
| 18:49 poniedziałek, 29 lipca 2013 | linkuj Zdrowy rozsądek uczestników i pomoc wzajemna procentowały. Przygotowanie, sprzęt i umiejętności pomagały w osiągnięciu wyniku.
Cenię sobie Wasze uwagi tym bardziej, że może pomyślę o kolejnej edycji.
bartek001
| 14:01 poniedziałek, 29 lipca 2013 | linkuj Gratulacje za dystans w takich warunkach. szkoda że nie wiedziałem wcześniej o takiej imprezie na 100% bym wziął udział. może za rok :)
MoHardcore
| 13:25 poniedziałek, 29 lipca 2013 | linkuj Ja mialem problem wrocic z pracy do domu, a tu widze 294km...no ale jezdzimy bo chcemy...nikt nas nie zmusza :) Pozdrawiam rowerowego wariata
RamzyY
| 12:33 poniedziałek, 29 lipca 2013 | linkuj kiedy temp powietrza przekracza temp ciała nie logicznie jest jechać, choć jak ma się dobrego zajoba można to przemyśleć ;)
gratz
alistar
| 11:44 poniedziałek, 29 lipca 2013 | linkuj Wiem, że serce boli... ale dobrze że zdrowy rozsądek zwyciężył.
W tych upałach taki dystans...

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wygas