Wariant zastępczy - Kochcice z magnoliami.

Niedziela, 28 kwietnia 2013 | dodano: 29.04.2013

Czasami nie głupio jest zmienić decyzję. Miały być okolice Koniecpola. Muszą poczekać. Deszcz pokrzyżował plany na dłuższą wycieczkę. Szybka podmianka na krótszą do Kochcic. Co innego jest oglądać magnolie w otoczeniu pałacowym a co innego za płotem u sąsiada.

Magnolie przy pałacu Ballestrema w Kochcicach.

Od frontu.

Stulone zawilce w parku na tyłach pałacu.

My też zmarzliśmy chodząc po parku. Niestety kawiarenka w pałacyku zamknięta z powodu remontu. Kręcimy więc na coś ciepłego 17 km do Koszęcina. Okazja odwiedzić przemiłą Panią Basię, byłą członkinię Zespołu Pieśni i Tańca "Śląsk" a obecnie gospodynię herbaciarni w Domu Pracy Twórczej przy siedzibie Zespołu. Lokal otwarty choć na razie trudno dostępny bo wokół prace budowlane. Iwonka wybiera kawę, ja strogonowa i herbatkę.
Mile upływa czas na wspominaniu ostatniego spotkania i wysłuchaniu newsów o zespole. Jesteśmy zaproszeni na Dni Śląska w ostatni weekend czerwca. Do tego czasu mają być zakończone uciążliwe dla wszystkich roboty przy siedziby zespołu.
Zwijamy się.

Mam zgodę na fotkę z Panią Basieńką.

| 20:03 poniedziałek, 29 kwietnia 2013 | linkuj Nie powiem, że nie kusiło. Ale pozostałem dla jaj przy 99.
marusia
| 15:12 poniedziałek, 29 kwietnia 2013 | linkuj Ważna jakość, a nie ilość tych km :]
voit
| 10:32 poniedziałek, 29 kwietnia 2013 | linkuj No ładnie, ale żeby tego 1 km nie dokręcić.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa asiez