O 14 otwierają pizzerię.

Niedziela, 24 marca 2013 | dodano: 24.03.2013

Plan wycieczki podporządkowany możliwości zjedzenia ciepłego posiłku. Niestety i to trzeba brać pod uwagę w naszych realiach. Jedynie na kierunku Olsztyn, Janów nie ma problemu. Są bary, zajazdy i restauracje. Gdzie indziej musisz liczyć tylko na swój termos i kanapki. Dzisiaj jedziemy na Mstów. Zawsze tam wpadamy na smaczną pizzę ale lokal czynny dopiero od 14. Musimy więc wytrzymać cztery godziny na sporym mrozie. Łapki marzną jednak słońce podnosi na duchu.
Dobrze też pomyśleć o czymś co kojarzy się z cieplejszą porą roku.

Przystań na Warcie.

Skała Miłości nad Wartą w Mstowie.

Kolejnym uwarunkowaniem są oblodzone, podrzędne drogi. Zwłaszcza w zacienionych miejscach. Takich dzisiaj unikamy. Oboje z anwi czujnie wydłużamy trasę po Skrzydlów. Jeśli dojedziemy do niego to moglibyśmy zajrzeć do parku, w którym niestety w opłakanym stanie znajdują się i niszczeją zabudowania rodziny Reszków: dwór, domek myśliwski, kapliczka na sztucznej wyspie.
Udało się. Mamy sporo czasu na zrobienie zdjęć.

Kapliczka w parku w Skrzydlowie.

Dworek myśliwski w posiadłościach Reszków w Skrzydlowie.

Dwór Reszków w Skrzydlowie.

Dwór Reszków w Skrzydlowie - widok od ogrodu.

Teraz główną drogą powrót do Mstowa na pizzę prosciutto z serem, szynką i sosem czosnkowym.
Do Czewki (przez Srocko) pozostało 20 km. I cieplej, i z wiatrem, i zadowoleni z niedzielnego wypadu.

Jurek | 12:46 czwartek, 12 grudnia 2013 | linkuj jak można to dodam http://nocnapizza.bialystok.pl/makeorder
Gość | 12:45 czwartek, 12 grudnia 2013 | linkuj śliczne miejsce http://nocnapizza.bialystok.pl/makeorder
| 22:54 czwartek, 28 marca 2013 | linkuj anwi, TY, to gwarancja udanych wypadów
niradhara, przyznaję się , mam wiele rzeczy do odpoukotowania
surf, niestety "jutro " już go nie będzie
PRZEMO2, super info, dzięki, wykorzystamy
Tymoteuszka, to, że Cię poznałem przez BS to mój skarb
Tymoteuszka
| 10:18 środa, 27 marca 2013 | linkuj Elu - od lat wiadomo, że czosnek to bardzo dobry antybiotyk :)
Drugie zdjęcie przoduje ;)
Krzysiek, dobrze, że unikaliście oblodzonych dróg. Nam (Amidze i mnie) to nie wyszło - za to wyszły nam lądowania z telemrakiem czy bez? - różnicy nie ma ;)
PRZEMO2
| 20:14 poniedziałek, 25 marca 2013 | linkuj Jeśli kiedyś będziecie w Miedźnie to jest tam mała pizzeria ,pizza jest tam przepyszna i niedroga. tylko nie wiem co tam jest ciekawego do zobaczenia poza zabytkowym kościułkiem cmętarnym na Wapienniku.
surf-removed
| 12:51 poniedziałek, 25 marca 2013 | linkuj Fajne widoki, dworek myśliwski odlotowy.
niradhara
| 21:04 niedziela, 24 marca 2013 | linkuj Sos czosnkowy to chyba w ramach pokuty?
anwi
| 21:01 niedziela, 24 marca 2013 | linkuj No i znów wypad nam się udał :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa rzylu