od A ...

Wtorek, 1 stycznia 2013 | dodano: 01.01.2013

i znowu zerujemy nie tylko licznik rowerowy. Zamykamy wiele spraw i zaczynamy od nowa. Co się pokaże, w jakie strony będziemy wyruszać, co zobaczymy, ile wykręcimy przede wszystkim zależeć będzie od naszego stanu zdrowia. Abecadło ma wiele literek i dzień po dniu poznamy każdą z nich. Ja rozpoczynam wyjazdy powrotem. Kilometr po kilometrze coraz bardziej oddalam się od olsztyńskiego zamku, który przyciągnął na Sylwka w plenerze.

Karimata, śpiwory i plecaki u dwojga rowerzystów nad ranem pewnie dziwnie kojarzą się w tym dniu przecież zimowym.
Znowu mam wyrzuty sumienia, że nie przeczytałem wielu Waszych wpisów w minionym roku, nie skomentowałem, nie złożyłem życzeń, nie przekazałem słów współczucia czy otuchy, nie dzieliłem wspólnie radości, nie gratulowałem. Pewnie i w tym roku nie będę cacy. Ale uwierzcie te BSowe znajomości to jedna z moich cennych rzeczy, którą tak łatwo nie odstawię.

A co Wam życzę w tym nowym, nieznanym?
Jeźdźcie dla zdrowia, dla wyniku, dla poznania świata lub po prostu dla przyjemności. Miejcie z tego sporo radości. Niech Was to kręci od A do Z.

k4r3l
| 19:43 środa, 2 stycznia 2013 | linkuj Piękne życzonka, w sam raz na nowy rok ;) Dzięki i również wielu sukcesów (nie tylko sportowych;) życzę ;) Do zobaczenia gdzieś na trasie (2 lata temu się minęliśmy, więc było blisko;)
niradhara
| 13:33 środa, 2 stycznia 2013 | linkuj I jeszcze wielu wspólnych, cudownych chwil z przyjaciółmi... Szczęśliwego Nowego Roku!
angelino
| 10:46 środa, 2 stycznia 2013 | linkuj Pięknie wyrażone życzenia, wielkie podziękowanie za nie. I jeszcze raz: wszystkiego dobrego!
Krzysiek1974
| 23:46 wtorek, 1 stycznia 2013 | linkuj Dzięki za życzenia! Oby się spełniły :-)
Mam nadzieję i do zobaczenia na jakimś wspólnym kręceniu w tym roku.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa dzien