II Jurajski Puchar Nordic Walking - VI runda w Mstowie

Niedziela, 23 września 2012 | dodano: 23.09.2012

Do przedostatniej rundy pucharu rozgrywanej w Mstowie ruszam by bronić 7 miejsca w open i 1 w kategorii M59+. Zadanie trudne. Trasa krótka bo czterokilometrowa z długimi podejściami. Poprowadzona kamienistymi ścieżkami dwoma pętlami po wzgórzu z ruinami stodół. Jest dobrze. Górki to mój atut. Moim drugim zadaniem po za sportowym wynikiem jest zebranie śladu na osobistym urządzeniu nawigacyjnym Foretrex 401. To cacuszko dostałem wczoraj w prezencie na sześćdziesiątkę od kochanej rodzinki z Warszawy. Ma mi służyć na eskapadach o kijach, z buta, na rolkach, na rowerze, na biegówkach...

Dzisiaj oba cele osiągnięte.
Oto mój pierwszy w życiu ślad na razie naniesiony na zdjęcie satelitarne. Pod śladem wykres wysokości. Muszę nauczyć się korzystać z tego cacuszka i przedstawiać ślad na mapie.

Ślad trasy na zawodach Nordic Walking

Start przy szkole.

Kamienista ścieżka przy ruinach stodół - zdjęcie z rekonesansu trasy.

Kat. M59+

Wyniki:
open - 9 na 99 sklasyfikowanych
kat. M59+ - 1 na 9 sklasyfikowanych
czas - 23:51
czas zwycięzcy - 23:06

Po tej edycji (pod nieobecność jednego z czołówki) przeskoczyłem nawet na 6 pozycję w open.
Ostatnia runda 13 października na wzgórzu Zamku Olsztyńskiego.

W drodze powrotnej rzut oka na Mstów.