Seta z browarkiem 0,5

Niedziela, 6 maja 2012 | dodano: 08.05.2012

Owocowe drzewa sypią płatkami kwiatów.
Rozpoczyna się czas guguł.

Przekwitanie.

Niektórzy w Zajeździe rozpoczynali niedzielny ranek setą i browarkiem.
My setę zaliczymy dopiero pod wieczór ale browarek był już na początku wycieczki przed Białą Błotną.

Wiejska dróżka prowadząca wzdłuż Białki zasłana drobnymi., białymi płatkami kwiatów przydrożnych wiśni i jabłoni doprowadza nas do starego młyna.

Młyn na Białce w Białej Błotnej.

Mijamy kolejne miejscowości położone nad rzeką Białką: Młyny, Zdów. W Zdowie Białka bierze swój początek źródłem spod Skałki.
Kierujemy się na Żarki.

Żarki-Leśniów. Sanktuarium Matki Bożej Leśniowskiej Patronki Rodzin.

Przed nami jeszcze tylko 50 km i utęskniony domek. To da setę a browarek 0,5 czeka w lodówce.

niradhara
| 19:18 wtorek, 22 maja 2012 | linkuj W tak uroczym towarzystwie miło zaliczyć i setę i browarek :-)
ibby
| 06:35 wtorek, 22 maja 2012 | linkuj Super Browarek! :)
angelino
| 20:15 niedziela, 13 maja 2012 | linkuj piękny młyn
sikorski33
| 06:40 niedziela, 13 maja 2012 | linkuj Fotka z browarkiem- super:)) Fajnie mieć takiego kompana do wspólnych wypadów rowerowych.
Pozdrowienia dla Was:)
sierzantARO
| 18:29 środa, 9 maja 2012 | linkuj Nie mam to jak browarek po ciężkiej pracy-)pzdr!
| 06:12 środa, 9 maja 2012 | linkuj Piaski po drodze chyba omijacie:)?
zielonamila
| 19:52 wtorek, 8 maja 2012 | linkuj Świetnie się prezentuje ten młyn, a browarek po trasie to super pomysł. Pozdrawiam
k4r3l
| 19:28 wtorek, 8 maja 2012 | linkuj Fajnie sobie browarek zostawić w lodówce, wtedy nawet powrót pod wiatr jest niestraszny :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ubyni