Jest! Nareszcie jest!

Niedziela, 15 stycznia 2012 | dodano: 15.01.2012

Jutro na biegówki! Trochę idiotyczny plan ale i tym razem może będzie skuteczny. W każdym razie na inny za późno. Dopiero dzisiaj spadł śnieg. Do maratonów NW przygotowywałem się chodząc do pracy o kijach. Teraz spróbuję przed Marcialongą docierać do pracy na biegówkach.

Leży już kilka cm śniegu.

Mnie śnieg ucieszył. Nie wiem czy ucieszył też mieszkańców spod 52.

Wszystkie wiewiórki tu w Lasku Aniołowskim już mnie znają. Widuję je codziennie. Tych mieszkańców nie znam. Ciekawe kto tu mieszka?

Wycieczka z anwi

Zabawa w małpim gaju.

alistar
| 10:18 czwartek, 19 stycznia 2012 | linkuj Fajne :)
A hubie czacha już nie marznie ;)
funio
| 22:10 wtorek, 17 stycznia 2012 | linkuj Niektórzy dziwią się,że rowerzyści lubią też jeździć samochodem:)
| 21:14 wtorek, 17 stycznia 2012 | linkuj Wszystkich namawiam na biegówki. Nie ważne czy w wersji sportowej czy tylko rekreacyjnej. I tak jak na rowerze można solo i w paczce. Zacząć można w każdym wieku i ciągnąć aż do setki.
Wczoraj po raz pierwszy dotarłem do pracy na biegówkach. To tylko 4 km promenadą, Laskiem Aniołowskim, łąką i kawałkiem chodnika. Nawet spodobało mi się to a zdziw w pracy niesamowity.
funio
| 21:58 poniedziałek, 16 stycznia 2012 | linkuj Powoli dojrzewam do kupna biegówek:)
angelino
| 17:46 poniedziałek, 16 stycznia 2012 | linkuj taki plac zabaw nazywaliśmy w wojsku "ścieżką zdrowia", wtedy nienawidziłem takie urządzenia, a dzisiaj bym się na nich pobawił, czyli nigdy nie mów ... itd. Fajne z Was "zimowe ludki".
| 07:58 poniedziałek, 16 stycznia 2012 | linkuj Dobry plan:)
Yacek
| 21:28 niedziela, 15 stycznia 2012 | linkuj No tak, u Iwonki na blogu same zdjęcia Krzyśka, u Krzyśka Iwonki. A ja już dzisiaj byłem na biegówkach!
Tymoteuszka
| 20:47 niedziela, 15 stycznia 2012 | linkuj Dziś myslałam o biegówkach:)
Wymyśliłam, że leży za mało śniegu, w mieście jak cie mogę, ale w lesie pewnie dużo mniej. Na mysleniu sie skończyło. Zobaczymy, może w następny weekend się uda.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa scsie