Akcja "Biały Borek"

Niedziela, 17 października 2010 | dodano: 17.10.2010

Chłopaki i dziewczyny z "Ratraka" oraz sympatycy nart biegowych rozpoczęli przygotowania tras biegowych. Trasy biegną lasami od miejscowości Biskupice położonej 25km na południowy wschód od Częstochowy. Zimowe kataklizmy powaliły tysiące drzew i nasze trasy stały się nieprzejezdne. Na dzień dzisiejszy sporo uprzątnięto ale 10cio kilometrowa trasa wymaga dalszego, poważnego udrażniania.

Zbiórka pod Stajnią "Biały Borek" w Biskupicach.

Sprzęt (łopatę) dla mnie i grabie dla Anwi dostarczył nieoceniony Jurek. Dzięki temu mogliśmy tu przyjechać rowerami.

Każda para rąk się liczy. Będzie bezpieczniej i łatwiej do założenia śladów ratrakiem.

Zdążyły uschnąć nim je uprzątnięto ze ścieżek

Rzut oka na Górę Sokolą

alistar
| 14:14 poniedziałek, 25 października 2010 | linkuj Piękna robota!
Iglaczek z 1. fotki coś nietęgo wygląda...
anwi
| 06:00 poniedziałek, 18 października 2010 | linkuj Gdy sobie przypomnę, jak te lasy wyglądały tuż po ubiegłorocznej klęsce zamarzającego deszczu, to muszę przyznać, że już bardzo dużo tu uporządkowano.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa aoree