Na XV Marszobieg do Olsztyna

Niedziela, 6 czerwca 2010 | dodano: 06.06.2010

Zdobyłem dzisiaj koszulkę oraz kolarskie rękawy i nogawki.
Białą koszulka za dobre miejsce w Marszobiegu (6km, 30:21)
Czerwone, kolarskie rękawy i nogawki od ostrego słońca. Pierwsza, kolarska opalenizna w tym roku. Najzabawniej wyglądają tacy na plaży.

PS
Od tygodnia chodzi mi po głowie Bieg na Chrobaczą Łąkę. To sprawkaniradhary
Dzięki za info. Miałem przyjechać do Was pojeździć a może wyjść na to, że przyjadę pobiegać.

| 21:16 wtorek, 8 czerwca 2010 | linkuj Wysłałem maila o 19:54 na podany adres
niradhara@gmail.com
i widać nie doszedł.
Podaję więc mojego
krzara@poczta.onet.pl
niradhara
| 18:29 wtorek, 8 czerwca 2010 | linkuj Cieszymy się bardzo. Proszę, napisz maila, to wymienimy numery telefonów, podamy Ci adres itd. :)
| 17:27 wtorek, 8 czerwca 2010 | linkuj Przyjmuję zaproszenie. Dzięki.
niradhara
| 05:06 poniedziałek, 7 czerwca 2010 | linkuj Jakbyś się zdecydował, to napisz do mnie wcześniej niradhara@gmail.com, podam mój nr telefonu. Zapewnimy Ci nocleg z ogniskiem i izotonikiem. Zaproszenie dotyczy również Anwi :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa urozd