VI LO (13) - po Biegu Piastów

Poniedziałek, 8 marca 2010 | dodano: 08.03.2010

Zimno. Mroźno. Ciemno. Późno. Nie rowerowo. Mimo to jadę z medalem w plecaku na zajęcia Klubu Ludzi Aktywnych "Zabiegani". Przyjęto mnie prawie jak Justysię powracającą z Vancouver. No i rozgadałem się w szatni. Bo to nie była Polarna wyprawa zuchów a królewski dystans 50km Biegu Piastów.
Wywalczyłem 807 miejsce. W ubiegłym roku było 1010. Jest dobrze.

moje relacje z Biegu Piastów
PS
Sorry, że tak mało o rowerze.

Startowa Polana Maliszewskiego

najlepsi - pierwsza dwusetka na żółtych numerach

kolejne sektory (nr 201 do 2000) na chwilę przed startem

na trasie

miło mijać niższe numery

i trochę odpocząć na zjazdach

upragniona, kolorowa meta

alistar
| 09:07 środa, 17 marca 2010 | linkuj O, fotki! Super! :)
Fajnie wygląda ta kolorowa masa biegaczy :)
| 18:45 wtorek, 16 marca 2010 | linkuj O! Kolejne graty. Od alistar i nieznajomych: goliata i wolfika.
Dzięk że wpadliście na mijego bloga i posłodziliście. To był trzeci z kolei mój Bieg Piastów. Chciałoby się zmierzyć z kolejnymi i zawsze wypaść o oczko wyżej. Namawiam na biegówki. Rower musi zrozumieć, że i tak go kochamy.
wolfik
| 17:56 poniedziałek, 15 marca 2010 | linkuj Gratulacje. Piękna rzecz. Też tam kiedyś będę:)
goliat
| 15:34 poniedziałek, 15 marca 2010 | linkuj Jestem pod wrazeniem. Gratuluje :)
alistar
| 21:44 niedziela, 14 marca 2010 | linkuj Gratuluję! :)
| 20:59 wtorek, 9 marca 2010 | linkuj E, tam:) Przecież my cię nie lejemy, tylko cieszymy się razem z Tobą:)
| 19:56 wtorek, 9 marca 2010 | linkuj Drodzy przyjaciele, dzięki za graty. Cieszą tak samo jak medal. Wszyscy, którzy ukończą dostają okolicznościowe medale z motywem śnieżynki. Pięćdziesiątki koloru złota, dwudziestki piątki koloru srebra. Świadomość, że jesteście ze mną działała na mnie podczas biegu jak bat na konia.
| 07:44 wtorek, 9 marca 2010 | linkuj Wyższa szkoła jazdy:) Wspomniałeś o medalu:) Jaki? Tak czy owak gratuluję:)
anwi
| 06:40 wtorek, 9 marca 2010 | linkuj Na tym forum jest grupa osób którym i biegówki i Bieg Piastów nieobce, wczoraj czytałam wpis jakiejś babeczki która robiła rozjazd po BP. Rower i biegówki dobrze się uzupełniają. Jeszcze raz gratuluję udanego startu.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa razpr