Wytyczanie Mega Orbity wokół Częstochowy - cz. III

Niedziela, 5 lipca 2009 | dodano: 05.07.2009

Po tygodniowej przerwie wróciliśmy z Iwoną na naszą Mega Orbitę. Wróciliśmy w to samo miejsce, w którym opuściliśmy ją tzn do Koszęcina. Naszym dzisiejszym zadaniem było sprawdzenie drugiej, pozostałej , "mniejszej połowy" orbity.
Wyjazd o 6.00 umożliwił spokojne kręcenie a nawet przekręcenie bo po roboczym objechaniu zaplanowanej części orbity czuliśmy niedosyt i dalsze kilometry poimprowizowaliśmy bawięc się przy okazji w kotka i myszkę z krążąca nad nami burzą.
I tak, z dużym prawdopodobieństwem możemy już podać dane planowanej w najbliższym czasie wycieczki "Mega Orbita 2009"
- długość wycieczki - 220km (w tym 20km dojazd do Cykarzewa Północnego gdzie wchodzimy na orbitę, 180km długość orbitowania zgodnie z ruchem wskazówek zegara, 20km powrót z Cykarzewa Płn. do Częstochowy).
- drogi asfaltowe, drugorzędne
- teren - 5km
- nie planujemy bicia życiówek prędkości ani rekordu trasy (chociaż taki się zrodzi).
- start o 6.00 spod Delicji (naprzeciwko energetyka, skrzyżowanie Al. Jana Pawła II z tramwajami)
- na wycieczkę przeznaczamy cały dzień.

Mapkę orbity zamieściłem na moim blogu i forum rowerowym licząc na odzew bikerów i wspólne orbitowanie.
Pozdrawiam wszystkich bikerów." title="Cykarzew Płn - koniec orbity" width="600" height="450" />