Nieplanowany Okiennik Mały

Sobota, 29 marca 2014 | dodano: 31.03.2014

Planowany, to był rekonesans niedzielnych zawodów w Morsku. Więc kije do ramy i w drogę. Zamek Bąkowiec w Morsku
Zamek Bąkowiec w Morsku.
W pięknej jurajskiej scenerii, mam wystartować na dystansie 12,4 km Nordic Walking. Dwie ponad sześciokilometrowe pętle wokół zamku. Będzie to pierwsza z czterech edycji cyklu Cztery Pory Roku - Edycja Zima. Nazwa raczej symboliczna bo nawet kasztany puszczają już pąki ale jak się dobrze porozglądasz to i jakieś oznaki zimy wypatrzysz.
Wspomnienie zimy
Wspomnienie zimy.
Wiemy już gdzie poleje się pot więc wracamy. Zbaczamy jednak z obranej drogi. Wysoki ostaniec w oddali pośród pól i lasu jak magnes przyciąga nas do siebie. Na naszych mapach nie zaznaczony a i ścieżek do niego trudno się dopatrzyć. Utknęliśmy z anwi na jakimś gospodarskim płocie. Przed chałupą miła, dobrze zorientowana kobitka, która jednak przez swoje nie przepuści, wskazuje nam okrężną drogę do skałki i wie, że to jest Okiennik Mały. Wprawdzie dziury stąd nie widać ale wierzymy i przedzieramy się przez las i krzaczory w kierunku ostańca. Wszak to Okiennik Mały.
Okiennik Mały
Okiennik Mały z trudnym wejściem na okno dla zwykłego turysty. No i znowu coś nowego wyjszło po drodze.

| 20:20 sobota, 5 kwietnia 2014 | linkuj Na mnie Jura działa jak magnes. Po części patriotyzm lokalny, po części bogactwo atrakcji, po części szeroka skala rowerowych trudności.
vuki
| 19:50 sobota, 5 kwietnia 2014 | linkuj fajne tereny, kiedyś się naszukałem ruin zamków jadąc szlakiem Orlich Gniazd
DARIUSZ79
| 18:58 sobota, 5 kwietnia 2014 | linkuj Morsko mi jeszcze nie było dane odwiedzić :) pewnie warto :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa esciu