Mistrzostwa Świata w Nordic Walking - Szklarska Poręba 2013 - a tak niewiele brakowało.

Niedziela, 6 października 2013 | dodano: 09.10.2013

Sobota
Miejsce startu: Polana Jakuszycka
Dystans: 20 km
Czas: 2:32:09
Miejsce w kat. M60: 4

Do tytułu drugiego v-ce mistrza świata na dystansie CROSS 20 km w kat M60 zabrako 3 sek.

A to nasza, częstochowska czwórka. Jacek (w czerwieni) i Iwonka trzy dni śmigali po Izerach na rowerkach. Ja i Kanrad: dzień treningu na kijach, dzień zawodów i dzień na rowerze.

Po dekoracji.

Moje i Konrada
------
Niedziela
Rowerowa wycieczka po Górach Izerskich po stronie Czeskiej w okolicach Bedrichowa.

Metą naszego trzydniowego wyjazdu był camping w Harachovie. Pojechaliśmy w ciemno z myślą znalezienia noclegu po stronie czeskiej. Pierwszy napotkany camping tuż za granicą oferował proste ale obszerne i funkcjonalne bungalowy. Do tego atrakcyjna cena - 1400 koron za 4 osoby i 3 doby. Cóż chcieć lepszego.

Tym jeździmy a w tym bytujemy.

Planując niedzielną wycieczkę wygrała propozycja zwiedzania okolic Bedeichowa czyli tras światowego biegu narciarskiego tzw. Jizerskiej Padesatki. Nie ukrywam, że chciałbym aby kiedyś ten rekonesans okazał się przydatny.

Na rowery wyruszamy z centralnego parkingu w Bedrichowie.

Nieopodal stadion, z którego startuje Padesatka.

Wbijamy się w szlak prowadzący ku dwóm konkretnym zbiornikom wodnym.

Nova Louka - schronisko.

Kristianov - muzeum szkła i biżuterii

Tamy zbiornika wodnego w okolicach Bedrichowa.