Góry Sowie "z buta"

• Aktywność Chodzenie
Sobota, 11 maja 2013 | dodano: 12.05.2013

Czyżby reaktywacja po wielu latach tak ulubionego przeze mnie chodzenia po górach?
Od bardzo dawna śledzę świetne, piesze wycieczki organizowane przez Krzyśka Parkitnego z KKTA (Katolicki Kub Turystyki Aktywnej). Co miesiąc, przez okrągły rok, wyruszają kilkudziesięcioosobową grupą na nowe, górskie szlaki. Tym razem dołączam do nich by przejść prawie cały grzbiet Gór Sowich od Srebrnej Góry do Walimia.

Zaczynamy w Srebrnej Górze gdzie Prusacy wybudowali w XVIII wieku największy w Europie górski fort.

Przełęcz Woliborska. Bardzo dobrze oznakowany czerwony szlak. Idziemy na Wielką Sowę.

Schodzimy do schroniska Zygmuntówka. Tu kupuję mapkę tras rowerowych Gór Sowich. Przecież ja tu wrócę ale już na rowerze.

Wieże na Wielkiej Sowie.

Skowronek
| 19:03 niedziela, 26 maja 2013 | linkuj Gdy tam wrócisz rowerem to lepiej nie śpij w Zygmuntówce. Właściciele przemili lecz fundują turystom przeboje Elvisa o północy:)
Krzysiek1974
| 22:39 niedziela, 12 maja 2013 | linkuj Dzięki za wspólną wycieczkę w góry ;)
Link do moich zdjęć z wycieczki na mojej stronie.
Miłego oglądanie zdjęć.
| 18:59 niedziela, 12 maja 2013 | linkuj Super tereny do łażenia:)
k4r3l
| 18:06 niedziela, 12 maja 2013 | linkuj Ostatnio się utwierdziłem w przekonaniu, że w takich warunkach spaceruje się czy to jeździ po górach najlepiej!
robert13
| 12:47 niedziela, 12 maja 2013 | linkuj Bardzo ładnie wyszła trzecia fotka ze schroniskiem, rewelacja :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa arzyo