Morsy w wannie

Niedziela, 9 grudnia 2012 | dodano: 09.12.2012

Śnieżek pobielił wszystko dookoła a mrozik skuł Częstochowski Bałtyk więc tutejsze morsy w osobach Zabieganych wyrąbały pierwszą tej zimy wannę. Zaroiło się od foczek i morsów a że pachniało jeszcze mikołajkami więc czerwień wzbogaciła zimowy koloryt.

Morsy.

Nasze foczki.

Minusów tylko siedem a plusów?. Wesoło, zdrowo, przyjaźnie, spontanicznie...

Coraz więcej osób morsuje się. Wkrótce trzeba będzie kuć większą wannę.

Wiara w moc gorącej herbaty z rumem łagodziła ból przemarzniętych palców u rąk.
Chciałem dzisiaj trochę pokręcić na rowerze, więcej niż tylko na morsowanie i z powrotem. Udało się. Po powrocie do domu pocałowałem klamkę zamkniętych drzwi i wróciłem nad zbiornik szukać zgubionych kluczy.

Nasze opustoszałe morsowisko na zbiorniku Bałtyk.

I tym razem miałem wielkiego farta.

Są!!!

W drodze powrotnej zahaczam o Jasną Górę. Jakaś dziękczynna zdrowaśka się należy.

Jeszcze tylko rzut oka na największą choinkę w Czewce i domowe ciepełko.

mors
| 22:57 niedziela, 16 grudnia 2012 | linkuj Można jeszcze dodać, że to tylko i wyłącznie kwestia przełamania psychiki (strachu). Z powodzeniem kąpią się nawet bardzo szczupli (np. ja), małe dzieci, kobiety, itp. niepozorni ;) a to chyba najlepszy dowód, że każdy może.
| 21:58 niedziela, 16 grudnia 2012 | linkuj Namawiam Was. Na pewno jednorazowe morsowanie nie zahartuje ani nie przyniesie żadnych zdrowotnych korzyści ale satysfakcja murowana zwłaszcza gdy w przerębli i przy konkretnym minusie. Potem już tylko nawyk i uzależnienie.
benasek
| 16:25 niedziela, 16 grudnia 2012 | linkuj Jasny gwint! Szacun! Pamietam, jak kiedys kąpałem się w marcu, ale w grudniu to jeszcze nie. Do mojego cv więc tego brakuje, moze kiedyś...
Pozdrawiam
funio
| 03:05 sobota, 15 grudnia 2012 | linkuj Faceci powinni mieć zakaz morsowania,łazi taki po mrozie,odmraża sobie co nieco,a mamy niż demograficzny:))
Już nie jestem zdziwiony nawet,wiem że nie takie rzeczy w życiu robiłeś:))
Pozdro dla foczek!
| 21:43 piątek, 14 grudnia 2012 | linkuj Mówisz i masz morsie. Dołożyłem 2 zdjęcia z naszymi foczkami.
mors
| 22:58 czwartek, 13 grudnia 2012 | linkuj Ładnie, ale byłoby ładniej ze zdjęciami rzeczonych foczek ;)
angelino
| 10:23 środa, 12 grudnia 2012 | linkuj Wszystki dobre, co nie przymarza i się dobrze kończy :-)>
| 22:18 poniedziałek, 10 grudnia 2012 | linkuj Faktycznie, Mikołaje mają dziwne miny.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa cesam