Coraz częściej myślę o biegówkach.

Niedziela, 14 października 2012 | dodano: 17.10.2012

Na 36 Bieg Piastów (3 marca 2013) zapisałem się w czerwcu. Po raz szósty chcę wystartować na 50 km stylem klasycznym. Tydzień temu przelałem wpisowe (40 EUR) na 41 Konig Ludwig Lauf (3 lutego 2013). To 55 km klasyka, biegu zaliczanego do Worldloppet czyli do Światowej Ligi 15 Biegów Masowych.
Dzisiaj pojawiam się rowerkiem na trasach 5 i 10 kilometrowych wytyczonych i przygotowanych przez nasz klub narciarski Ratrak z Częstochowy. Tu, w Biskupicach, 25 km od Częstochowy, w scenerii jurajskich lasów trenujemy i marzymy nawet o światowych biegach.

Oznakowanie narciarskich tras biegowych w Biskupicach.

Część trasy przebiega koło piaskowni czyli kopalni piachu. Jest okazja wreszcie tam zajrzeć.

Piaskownia - kopalnia piachu budowlanego w Zaborzu.

Od dwudziestu lat wydobywa się tu piasek. Znikają góry, lasy a na ich miejsce sadzi się nowe drzewka. Wokół różne młodniki.

Baraki Piaskowni pośród młodników.

Zadrzewianie piaskowni.

Swoimi ścieżkami jak zwykle szukając jurajskich ciekawostek chadza anwi