I Jurajski Grand Prix w Nordic Walking

Niedziela, 2 października 2011 | dodano: 02.10.2011

Dwa tygodnie temu był maraton po płaskim. Dzisiaj sprint NW z pagurasami. Trzy pętle po 2km. Zupełnie inna bajka.

Start fatalny. Ustawiony za dwoma rzędami zawodniczek przebijam się do przodu gdzieś z pięćdziesiątego miejsca. Dodatkowo z obu boków poszły dzidy hartów.

Pierwsza pętla.

Na trasie.

Siódmy w open, drugi w kategorii.

Po zawodach jedziemy sprawdzić miejsce wczorajszego pożaru koło kamieniołomu Kielniki. Nieoczekiwanie na szlaku spotykamy Zabieganych Malwinę i Łukasza z psiakiem Jolką.

Namówiłem ich na zwiedzenie jaskini Magazyn i oględziny wypalonego zbocza.

Od grila.

Super | 00:09 wtorek, 1 listopada 2011 | linkuj Super impreza, byłem i potwierdzam.

Pozdrawiam!
Http://treningbiegacza.pl
alistar
| 08:08 wtorek, 11 października 2011 | linkuj Gratulacje! :)
Zostało jeszcze coś w czym nie startowałeś? ;)
| 10:55 niedziela, 9 października 2011 | linkuj Dzięki. Coś mnie pcha ku rywalizacji. I nie ważne czy w czubie czy w środku stawki czy w ogonie.
funio
| 19:41 środa, 5 października 2011 | linkuj Graty!:)
niradhara
| 04:53 poniedziałek, 3 października 2011 | linkuj Gratulacje, jesteś wspaniały! :)
| 21:10 niedziela, 2 października 2011 | linkuj Jakoś znów mnie to nie dziwi:)
Gratulacje:)
k4r3l
| 21:09 niedziela, 2 października 2011 | linkuj bez kijków byłoby szybciej!:) najważniejsze, że jest pudło :)
Autochton
| 20:45 niedziela, 2 października 2011 | linkuj Z racji wielkości to tylko mocny trunek do tegoż pucharu nalać można :) Gratuluje!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wczyc