Nocna jazda próbna - Tera Orbita

- Pietro1978
- ja
i księżyc w pełni

Test nocnego startu Tera Orbity.
Godzina - 0:00
Kręcimy po promieniu do Ostrołęki , tam 15 min przerwy i powrót do Czewki.
Noc bezchmurna, ciepła, bezwietrzna. Romantycznie. Bardzo mały ruch na drodze. Czasami oślepią jadący na długich.
O 4:00 w domu.

Obawiałem się tej próby. Nie jestem nocnym markiem i do tego o 15:00 startowałem z buta w VI Dysze Działoszyńskiej. No cóż, czasami trzeba brać jak leci. I tu kłania się moja miłość do adventurów.

alistar
| 22:08 środa, 20 lipca 2011 | linkuj A ja w nocy widzę kiepsko, więc też podziwiam. O! :)
funio
| 20:41 środa, 20 lipca 2011 | linkuj Aja podziwiam Was obu!:)
| 18:16 poniedziałek, 18 lipca 2011 | linkuj Yacek, nie przesadzaj. Co innego gdyby to był górski teren, gdyby lało, gdybym miał osiemdziesiątkę na karku. Ja podziwiam Twoje ambitne wypady.
Yacek
| 11:06 poniedziałek, 18 lipca 2011 | linkuj Ech Krzysiu. Już nie wiem co napisać jak widzę Twoje wyczyny. Chyba po raz kolejny napiszę że podziwiam!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa yciep