Czas na rolki

Sobota, 14 sierpnia 2010 | dodano: 14.08.2010

Bardzo dobra, dwukilometrowa, asfaltowa ścieżka rowerowo-rolkowa oddalona 14 km od domu. Rolki do plecaka i na trening. W towarzystwie anwi wyjazd jak zwykle ciekawszy a i obfocony.

Weszły do plecaka ale po odkręceniu tylnego kółka.

Pierwsza jazda na ścieżce rowerowo-rolkowej pod Olsztynem

Na rolkach

Spalone kalorie: 519 kcal

alistar
| 22:07 piątek, 20 sierpnia 2010 | linkuj :D
Widziałam dziś, sama jadąc rowerkiem, faceta zasuwającego (chyba z pracy) na hulajnodze :D
| 19:14 poniedziałek, 16 sierpnia 2010 | linkuj niradhara - Jeśli za mój świat uznać blok w którym mieszkam to masz rację. Faktycznie w moim wielorodzinnym bloku nie ma drugiego takiego świra. Zawsze podziwiałem wieloboistów, gorzej z ich naśladowaniem.
Kajman - ale połączona z rowerem
Yacek - polecam Adventure Racing, zawody, które umożliwiają amatorom zaistnienie w nowych dyscyplinach przy równoczesnym uczestnictwie w biegach i rowerze.
niradhara
| 17:28 poniedziałek, 16 sierpnia 2010 | linkuj Najwszechstronniejszy sportowiec świata :)
| 08:27 niedziela, 15 sierpnia 2010 | linkuj Oooo!!! Nowa dyscyplina:)))
Yacek
| 07:00 niedziela, 15 sierpnia 2010 | linkuj Jeszcze chyba tylko pływanie Ci zostało. A może się mylę? Pozdro!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa trzad