Rajd rowerowy "W osiem dni dookoła Zielonego Wierzchołka Śląska"-Dzień 1-Gmina Krzepice

Niedziela, 9 maja 2010 | dodano: 09.05.2010

Wycieczka była okazją do fotograficznych eksperymentów.
Doskonaliłem technikę samowysięgnikową (zdjęcie 2;3;4;6;7;8;9)

Wzgórze 8 błogosławieństw (

O historii na tle kościoła w Zajączkach (gdzie królowa Bona ukryła skarb przed wyjazdem do Włoch?)

Pod wieżą ciśnień (architektura przemysłowa ze smakiem)

Podobiadek (na kolanie

Bezkolizyjne, wodne skrzyżowanie (dołem płynie Pankówka, górą część wód Liswarty)

Kapliczka Św. Jana Nepomucena w Dankowicach II

Kościół Św. Jakuba w Krzepicach (jeden z 30 kościołów ekspiacyjnych , które biskup kazał Kazimierzowi Wielkiemu wybudować za liczne grzechy cudzołóstwa)

Ruiny Synagogi w Krzepicach (48% mieszkańców Krzepic przed wojną to Żydzi)

Żelazne macewy (to by świadczyło o zamożności Żydów bo były droższe od kamiennych)

| 20:50 wtorek, 11 maja 2010 | linkuj Jacku - Wypad dzięki anwi a na dłuższe wpisy brak czasu
Elu - pomyślałem, że może spróbować wykorzystać moje długie łapy jako wysięgnik. Faktycznie, mało kto domyśli się, że sam się przy okazji fotografowałem.
I jeszcze jedno. Lubię wciskać akcent rowerowy na fotkę.
niradhara
| 20:39 wtorek, 11 maja 2010 | linkuj Eksperymenty, jak widzę, uwieńczone powodzeniem :)
Yacek
| 05:39 wtorek, 11 maja 2010 | linkuj No i proszę jaka fajna trasa. A i pogoda dopisała. Tylko Krzysiu jak na Ciebie to trochę za mało tekstu.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa mmyta