XVII Jurajski Rajd Rowerowy Lekarzy

• Sprzęt Author reflex
Sobota, 3 czerwca 2017 | dodano: 05.06.2017

Grupa 17 "twardzieli", ci co wybrali dystans dłuższy 50 km, ci co nie boją się terenu i górek gotowa do wyjazdu. Startujemy prawie w południe z Ośrodka SPA "Orle Gniazdo" w Hucisku. Upał. Wizja pokonania 50 km mocno pofałdowanej jurajskiej trasy w 6 godzin z licznymi przystankami na zwiedzanie i odpoczynki osłabia. Gdyby tak zaczynać wcześniej to byłoby ok a tak to nerwówka. Muszę przyprowadzić grupę na 18:00. Nie pobłądzić, unikać sklepów, nie rozgadywać się, modlić się by nie było kapci i defektów niezbyt często używanych maszyn. A i jeźdźcy o bardzo różnym zrowerowaniu i w różnym wieku.

XVII Jurajski Rajd Rowerowy Lekarzy - 17 wybrało dystans 50 km
Grupa 17 twardzieli © krzara

Na szczęście z każdym kilometrem grupa świetnie konsoliduje się. Charty mniej wyrywają do przodu (dobrze, że nie znają trasy), słabsi zaczynają się rozkręcać. Marek z pomarańczową, dobrze rozpoznawalną koszulką ma za zadanie zamykać stawkę.

Zamek w Bobolicach

Najmocniejsi podjechali pod Jaskinię Ludwinowską © krzara

Przy otworze Jaskini Ludwinowskiej
Przy otworze Jaskini Ludwinowskiej © krzara

Posiłek po powrocie pod kasztanami
Posiłek po powrocie pod kasztanami © krzara

Uf... udało się! Trochę ich ściorałem ale tak aby poczuli i pokochali Jurę.