VI Jurajski Puchar Nordic Walking - ostatni VI etap w Mstowie

Niedziela, 11 września 2016 | dodano: 13.09.2016

Dzisiaj skończyliśmy półroczny Maraton Jurajskiego Pucharu Nordic Walking. Ostatni, szósty etap był rozgrywany na górkach Mstowa koło Częstochowy. W zasadzie to był sprint bo tylko 4 km. Etap skrócony ze względu na 30 stopniowy upał. Na trasie 100 zawodników a oprócz ścigantów sporo dzieciaków, statecznych pań i panów więc odpuszczono drugą, planowaną pętlę.
Moim celem było powalczyć, obronić 1 miejsce w kat. M59+ mężczyzn i 9 w open mężczyzn.
No i udało się!
VI ostatni etap VI Jurajskiego Pucharu NW w Mstowie
Ola (na zdjęciu za mną), wspaniała dziewczyna z nienaganną techniką i piorunującą końcówką, wyprzedzi mnie na ostatnich metrach przed metą.

Jabłkami i śliwkami Mstów stoi więc gospodarze zgotowali nam owocową ucztę. Owoce rozdawano (wręczano) skrzynkami.

Kategoria moja - VI etap JPNW w Mstowie

Po zawodach odreagować i uspokoić tętno na... borówkobraniu z anwi. Kierunek olsztyńskie lasy. Pomyślałem, że jak pomogę zbierać to będzie przy czym obgadać kolejną rowerową eskapadę.