Złota sobota.

Sobota, 24 października 2015 | dodano: 10.11.2015

Dzisiaj garściami biorę uroki złotej jesieni. Już tej mojej ale i tej polskiej dla wszystkich. Złociste, bardziej kolorem niż ciepłotą radośnie odbierane promyki słońca towarzyszą mi podczas Mistrzostw Nordic Walking Powiatu Częstochowskiego w Złotym Potoku. Obsada mocna ale trochę wykruszona długim sezonem. Jest pot, jest walka. Ląduję na 8 miejscu w open ale już moja kategoria M 60+ przynosi złoto. Kolejny powód do radości. Choć złoto do złota chciałoby się wykrzyczeć gdy trzy dorodne, złotopotockie pstrągi kupuję po zawodach bezpośrednio w hrabiowskiej pstrągarni. Zabite przed ważeniem jadą cichutko na bagażniku polubionego Authora. Złotą skórką pokryją się wieczorem przy smażeniu na oliwie z masłem. Chcąc pozostać w tytułowej tonacji wybieram powrotną drogę Aleją Klonową zasypywaną złotymi liśćmi starych klonów. Krajobraz maluje się odcieniami złota i czerni. Ależ to wystarczy!

Złotem i czernią malowana Aleja Klonowa w Złotym Potoku
Złotem i czernią malowana Aleja Klonowa w Złotym Potoku © krzara

| 18:11 środa, 11 listopada 2015 | linkuj Chopy! Miodzio, że wpadliście na dwa zdania.
Przysięgam, że prawie codziennie rozciągam łańcuch rowerku jednak mój blogowy baton zasilam wybiórczo. Wrzucę kilka zaległych wpisów aby sierpień i wrzesień nie był zerowy bo to nieprawda.
voit
| 16:26 środa, 11 listopada 2015 | linkuj Krzychu, Gratulacje za Nordic Walking. Z tą "jesienią wieku" to bez przesady - Forma się liczy :-)
Pozdrawiam.
marusia
| 23:46 wtorek, 10 listopada 2015 | linkuj "Uroki złotego JESIENIA". Jesień to facet!
angelino
| 20:58 wtorek, 10 listopada 2015 | linkuj Znam znam, te kolory i te zapachy. Gratulacje z serca.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa piewa