Skały Kroczyckie (cz.3) - Góra Łysak

Niedziela, 28 września 2014 | dodano: 29.09.2014

Kolejny, trzeci wypad do Skałek Kroczyckich. Na poprzednich poznawaliśmy razem z anwi Górę Popielową i Górę Słupsko. Teraz chcemy rozpracować Górę Łysak z licznymi skałkami.  Najważniejsza i największa skała to skała Jastrzębnik. Nazwa pochodzi od zamieszkującej na niej ongiś dużej populacji jastrzębi. Pod skałą poznajemy trójkę wspinaczy z Warszawy. Gdy my będziemy zwiedzać Górę Łysak oni powalczą z wybranymi drogami wspinaczkowymi a jest ich kilkanaście na Jastrzębniku.

Z warszawskimi wspinaczami skałkowymi pod Jastrzębnikiem
Z warszawskimi wspinaczami skałkowymi pod Jastrzębnikiem © krzara

Skała Wieżyca na Górze Łysak © krzara

Uroki Jury
Uroki Jury © krzara

Szlakami: pomarańczowym, zielonym i niebieskim obchodzimy Górę Łysak i po kilku godzinach ponownie znajdujemy się pod Jastrzębnikiem. Warszawiacy cieszą się zdobyciem nowych dróg. My pełni nowych wrażeń.

Skała Jastrzębnik w Skałach Kroczyckich
Skała Jastrzębnik w Skałach Kroczyckich © krzara

| 15:00 sobota, 4 października 2014 | linkuj Nie wyglądają mi na Łysiczki lancetowate, które zbiera się na łąkach i wsadza do kanapek.
anwi
| 19:40 piątek, 3 października 2014 | linkuj To raczej nie te, nie zachęcałabym ewentualnych amatorów ;)
Zuza | 21:02 wtorek, 30 września 2014 | linkuj No proszę, grzybki halucynogenne :-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zawsz